Monday, April 4, 2011

T E E N A G E R



yeah , i am a teenager. AND , i HATE it. na tau knape ? klau ta na ta paya bace.
klau na , mcam biase laah , tolong eja , baca , faham n hayati okay ? thankyou. ;)

okay semenjak masuk skolah menengah nie , seriously memang bnyak masalah yg jd kat aku. but , aku tau smue tuu brpunca dari diri aku sndri. tapi ,  entahlaah , maybe prubahan jiwa REMAJA kut , yg jdkan aku mcam nie. aku rase mcam asyik na kluar ruma jea. rase parents aku tuu trlalu kongkong aku.

argh bnyak lg aku rase , aku rase na bebas , smue laah , rase mcam kene ade kwan for luahkan tekanan nieyh. yealaah kan , kat ruma nie sape jea yg bley temankan aku. adek aku ? hah budak tuu. baru 4 tahun kut -.- . ape jea laah yg dia tau kan.

tapi kan , smue masalah yg jd kat aku tuu , bg aku pengalaman n pengajaran jugak laah , mybe can make me more matured :)
before this , mmang ta pena rase mcam nie. pelik kut :/  sorrylaah , aku ta bley na crita msalah msalah tuu kat sini. privacy , hee. but just klau , korang pun senasib dngan aku , means mcam korang terase ade jugak perubahan pelik pelik yg brlaku kt diri korg , meyh laah story morry dkat aku ;) hee. okay laah byebye.

No comments:

Post a Comment